مطالب مرتبط:
دستاوردهای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی تبیین شود
تبیین عمار یاسر ضامن شمشیر مالک اشتر/ باید در عرصه جهاد تبیین به بازدارندگی برسیم
مراسم بزرگداشت شهدای فرمانده مقاومت در مسجد جامع امام صادق(ع) میدان فلسطین
همه تلاش خبرگزاری حوزه بر معرفی صحیح حوزه های علمیه به جامعه است
مقاومت فلسطین: راه شهید صفی الدین با قدرت ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 19:352024-10-24سياسي

لزوم جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه فلسطین و مقاومت


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت حضور حماسی مردم در 13 آبان امسال، گفت: برای آگاهی بخشی عمومی در جامعه نیازمند جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه مسائل مربوط به فلسطین و مقاومت هستیم.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت حضور حماسی مردم در 13 آبان امسال، گفت: برای آگاهی بخشی عمومی در جامعه نیازمند جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه مسائل مربوط به فلسطین و مقاومت هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 3 آبان ماه در دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، اظهار کرد: حضور حماسی و حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با توجه به مسائل مهم اخیر در غزه و لبنان، لازم و ضروری است و تک تک حضورها مهم است.

وی با بیان اینکه 13 آبان، نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است، افزود: مراسم 13 آبان امسال باید متفاوت تر از هر سال و باشکوه تر برگزار شود تا تاثیرگذار باشد.

امام جمعه رشت، با اشاره به اینکه موضع و حضور ملت ایران در دنیا تاثیرگذار است، بیان کرد: مردم ولایی گیلان بار دیگر با حضور در این رویداد به دنیا ثابت می کنند پشتیبان نظام، انقلاب و ول


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در گیلان - روز ملی مبارزه با استکبار - مبارزه با استکبار - نماینده ولی فقیه - کارکردهای - استکبار جهانی - آبان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه فلسطین و مقاومت

لزوم جهاد تبیین و کارکردهای صحیح رسانه ای در حوزه فلسطین و مقاومت